Miss Dotie

Friday 31 July 2015

Assalamualaikum w.b.t..

AJ Production kali ini sedang sibuk membuat design-design mini pelamin untuk tunang / nikah / sanding / fotobooth juga ada, jika mahukan candy buffet pun kami akan sedaya upaya menghasilkannya..AJ Production hanya membuat tempahan MINI PELAMIN. Tetapi mini pelamin ini juga sesuai untuk majlis persandingan bagi mereka yang mahukan style-style yang simple.
Okay, yang best AJ Production ni ialah, kami membuat design-design yang simple tapi ohsemmm..kami juga boleh buat design pelamin mengikut citarasa anda sendiri. Jadi jika mahukan hari bersejarah anda sangat sweet, bolehlah hubungi kami (017-9772253 / 011-12969093) untuk sebarang tempahan mini pelamin..Setakat ni baru satu design yang AJ Production keluarkan.. Nantikan design-design yang menarik lagi selepas ini.. Walaupun AJ Production jarang bukak blog, tapi anda-anda semua janganlah jemu untuk selalu kunjungi blog kami..hehee :)
CUTE GARDEN MINI PELAMIN



Selain dari mini pelamin cute garden yang kiut miut ni, AJ Production juga menawarkan khidmat fotografer dan juga makeup. Makeup sanding / tunang / nikah / atau sebarang even juga boleh.. Ni adalah contoh makeup untuk tunang. Biasanya makeup tunang ni tak over, sesuai makeup yang soft macam freshlook je, takdelah bakal mak mertua tekejut mase sarung cincin nanti.. Makeup yang natural ni akan membuatkan kita nampak lebih ayu dan manis-manissss je :)
MAKEUP TUNANG SEBELUM DAN SELEPAS
*FRESHLOOK WITHOUT FAKE EYELASH*

SMOKEY EYE + FAKE EYELASH

SANDING MAKEUP
*FRESHLOOK + FAKE EYELASH*

No comments: